JĘZYK ANGIELSKI
Treść
JĘZYK ANGIELSKI
mgr Anna Teliga
WTOREK I CZWARTEK
8.00 - KRASNALE
8.30 - SÓWKI
9.00 - ŻABKI
9.30 - PSZCZÓŁKI
10.00 - STOKROTKI
10.30 - ZAJĄCZKI
11.00 - JEŻYKI
11.30 - LISKI
11.45 - BIEDRONKI
12.00 - MYSZKI
WRZESIEŃ / PAŹDZIERNIK
6-LATKI
Piosenki:
What's your name?
If you are happy.
Head, shoulders knees and toes.
Me noodle pals
The wheels on the bus.
Let's count 1-20
The days of the week.
Hokey pokey.
Walking in the jungle
Open shut them.
Shake them.
How are you.
Słówka i zwroty:
Liczby 1-20
Kolory
Dni tygodnia
Części ciała
Przedstawianie się
Mówienie o emocjach
Czynności
Rodzina
5-LATKI
Piosenki:
What's your name?
If you are happy.
Head, shoulders knees and toes.
Me noodle pals
The wheels on the bus.
Let's count 1-20
The days of the week.
Hokey pokey.
Walking in the jungle
Open shut them.
Shake them.
How are you.
Słówka i zwroty:
Liczby 1-20
Kolory
Dni tygodnia
Części ciała
Przedstawianie się
Mówienie o emocjach
Czynności
4-LATKI
Piosenki:
What's your name?
If you are happy.
Head, shoulders knees and toes.
Me noodle pals
The wheels on bus.
How many fingers.
Walking in the jungle
Open shut them.
How are you.
Słówka i zwroty:
Liczby 1-10
Kolory
Części ciała
Powitanie
Czynności
Emocje
3-LATKI
Piosenki:
What's your name?
If you are happy.
Head, shoulders knees and toes.
The wheels on bus.
Walking in the jungle
Open shut them.
How are you.
Słówka i zwroty:
Kolory
Części ciała
Powitanie
Czynności
Emocje